Recenzie (114)
G.I. Joe (2009)
Nakonec to byla docela sranda..rozhodně to však není lepší než třeba takový nový Green Lantern. Dvojka však potenciál rozhodně má, tím potenciálem je The Rock. Možná, že ten nebo někdo takový, jedničce chybí - někdo, kdo občas mrkne na kameru, abychom si byli jistí, že je to jenom legrace. Každopádně je to hovadina: 55%
Český lev 2012 (2013) (relácia)
jsem vlastenec...dvěma hvězdičkama ocenim každý český hovno..
V tieni (2012)
Trojan bojující za vyšší morální principy, ačkoli je to všechno na prdel... ale toho Lva za to dostane. 75%
30 minút po polnoci (2012)
Zajímavé a důležité události jsou paradoxně podány nudně a povrchně. 70%
Bedári (2012)
Pokud měli být Bídníci natočeni jako čistokrevný muzikál, pak se měl celý příběh pojmout trochu jinak (-stylizovat jinak),..přinejmenším by se hodilo zkrátit stopáž. 70%
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Mám rád, jak se snaží Affleck sám sebe překonávat jako režiséra...a jako herce vlastně také. Ačkoli to je už těžší o něco méně:)
Lovci gangstrov (2013)
Vy jste vážně čekali pravou gangsterku se stopáží 100 minut? Tak to vážně není, kdo však čekal pouze zábavný dobový akční film, ten zklamaný nebude 70%
Papíry (2012)
Pro mě zatím nejlepší film roku 2012, opravdu:)
O dvanástich mesiačikoch (2012) (TV film)
Čeští Expendables alias Měsíčci ve složení českých předních herců tvoří spolu ty nejlepší scénky filmu. Solidní výprava a Mrazíkovský příběh dělají z filmu nadprůměr televizní tvorby u nás. Se srovnáním se staršími českými pohádkami je to však pořád podprůměr 65%
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Někdy moc roztahané a přílišné "zvážňování, tak jako v Pánovi prstenů".