Recenzie (53)
Mrtví a neklidní (2013)
Naprosto parádní trailer. A co se týče filmu samotného, to si asi odvodíte z mého hodnocení.
Vikingovia (2013) (seriál)
Po dokoukání první série můžu říct jedině tohle.Seriál újde ale druhou sérii v klidu vynechám.
Babovřesky (2013)
Jak jinak to vystihnout než..... Zdeněk Troška. Ten člověk je vážně mentálně zaostalá bytost.
Kult hákového kríža (1998)
Jedním slovem . DOKONALOST
Škola rocku (2003)
Pro mě osobně film který nikdy neomrzí tedy za předpokladu že na nej nekoukáte s dabingem :-)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Tak když přehlídnu nekonečnej počet záporáků, a neprůstřelnost hlavních hrdinů tak je to super zábavnej film a kterého jsem se smál od začátku do konce.
Návrat Temného rytiera (2012)
No ten film není vůbec špatný ale čekal jsem mnohem ale mnohem víc pro mně osobně veliké zklamání.
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
A nerozbije se ta flaška a nerozbije :D
Princezná z mlyna (1994)
Zrůdnost prostě zrůdnost. Ať Trošku přejede vlak!
Vikingovia 2 (2008)
Rozbít hubu za přeložení toho filmu... Co to má proboha společného s filmem vikingové?!