Recenzie (27)
Million Dollar Baby (2004)
Miluji ten film, kdykoliv se na něj podívám, tak brečím, je to dost citová záležitost.. Palec nahoru!!
Ospalá diera (1999)
Celkově skvělý film... Děsivý, překvapivý a vůbec neuvěřitelný!
Nočná mora v Elm Street (1984)
Když jsem ho viděla poprvé tak už jsem snad ani nechtěla usnout, dost slušný horor a děsivě napínavé...
Šiesty zmysel (1999)
Inteligentní děsivý film, který mě naprosto šokoval. Palec rozhodně nahoru!!
Ja, zloduch (2010)
Zábava pro celou rodinu :)
Megamozog (2010)
Parádní soundtrack :)
Medvedie srdce (2003)
Skvělé ztvárnění přátelství, lásky, bratrství... Hodně se mi líbí námět, že Kenay zabije medvěda skrz to, že přišel o bratra a nakonec získá bratra jako medvěd... :)