Recenzie (48)
Rivali (2013)
Překvapivě vynikající pro fandy formule 1 i pro naprosté laiky - alespoň dohaduji. Kdo nezná historii F1 v sedmdesátých letech, možná chvílemi zapomene dýchat!
Sprisahanie (2010)
Velmi poučné dílo ukazující, jak se historie opakuje v podobných modelech všude na světě neustále dokola...
Jasmínine slzy (2013)
Jestli Cate Blanchett nedostane Oscara, pak nevím, za co se dává...
Proces (1962)
Málokdy se mi stane, aby film přesně vystihl mé vnímání knižní předlohy. Zde ano.
George Harrison: Život v materiálnom svete (2011)
Chvályhodné dílo v tom smyslu, že vůbec bylo natočeno. Ovšem jako by se Martin Scorsese nemohl rozhodnout, zda chce točit o životě, o díle nebo o duchovní cestě George Harrisona. Prostor věnovaný jednotlivým oblastem je značně nevyrovnaný - hodně o All Things Must Pass (bez skandálu kolem My Sweet Lord) a Concert for Bangladesh, nic o Cloud Nine a Brainwashed. Skoro nic (vyjma Paulovy poklony riffu And I Love Her) o jeho výjimečné a ve své době novátorské kytarové technice. HandMade Films také nemají na svém kontě pouze Life of Brian... atd. atp. Na tu stopáž to řekl bych mohlo být vyváženější.
Kasandrin sen (2007)
Oproti Match Point mi malinko scházela ta naprostá uvěřitelnost...
Návrat Temného rytiera (2012)
K absolutní dokonalosti mi trochu schází onen filozofický rozměr, ze kterého jsem byl nadšen u minulého dílu, celé je to trochu černo-bílé, ale jinak klobouk dolů!
Udalosť (2008)
Vynikající nápad rozmělněný bohužel kulhajícím scénářem a matnými hereckými výkony.
Fontána (2006)
Skvělá ukázka toho, kterak také fungují karmické závazky.
Across the Universe (2007)
Nebýt velkým fanouškem The Beatles, asi bych dal jenom čtyři hvězdy. Takhle jsem byl okouzlen nádherným zobrazením světa jejich písní a spoustou geniálních odkazů, pro neznalé jistě snadno přehlédnutelných (Max spravuje kladívkem, Prudence přichází oknem do koupelny, jméno kytaristy Jo-Jo, "Kde to jsme?" - "Nikde!" atd. atp.). No a Joe Cocker je skvostný a Bono skvělý! Nadšen jsem...