Recenzie (1 029)
Zoznámte sa, Joe Black (1998)
Tenhle film mi kápl do noty. Rád se na něj podívám kdykoliv znovu. Má takovou pohodovou atmosféru a přitom se dotýká tématu smrti. Velmi emotivní zážitek a k tomu skvělý soundtrack Thomase Newmanna.
Vreskot 4 (2011)
Po prvních 10 minutách jsem si nebyl úplně jistý jestli jsem na dalšímu dílu Vřískotu, nebo Scarie Movie. Postupně se to přeci jen překlopilo spíš k tomu hororu, ale občasné náznaky zdařilé komedie snímek provázejí pořád. Závěrečné vygradování děje svým způsobem kopíruje první díl, ale je to to lepší v tomto snímku. Nemůžu tvrdit že jsem se nebavil, ale horor při kterém Vám bude běhat mráz po zádech to není.
Veselá Veľká noc (1984)
Filmeček u kterého se člověk pobaví. Svůdník Stephan (Belmondo) a mladá Julie (Sophie Marceau) rozjedou hru na údajnou dceru před neočekávaně se vrátivší manželkou (Marie Laforêt). K rozjeté hře se přidává nakonec i samotná Stephanova manželka i Juliina matka. Film je plný vtipných scének a dialogů. Vynikající český dabing.
V moci diabla (2005)
Až neuvěřitelné, že je to podle skutečné události. Plné zla a boje mezi úsudkem lidí, kteří věří na temné duchy a mezi lidmi s jasným úsudkem o epilepsii a psychóze oběti. Většina děje se odehrává v soudní síni, kde je svědky odvyprávěn příběh Emily posedlé ďáblem.
Z pekla (2001)
Velmi zdařilý snímek o tom který stvořil 20-té století. Tento Jack Rozpraovač zasahuje až do britské královské rodiny a mezi rytíře. Povedený scénář a zápletka, navíc reálně vyobrazené špinavé ulice Londýna, prostitutky vydělávající si alespoň na stravu, detektiv s výborným instinktem a myslí, zároveń však osobně na dně a drogově závislý. Každá z předem daných obětí z řad prostitutek je "nalákána" na něco co normálně jen tak nevidí - hrozen vína. Po té je rozparovačem chirurgicky velice odborně připravena o orgány. Vše končí pro někoho lépe, pro někoho hůř.
Posledný dom naľavo (2009)
Nadprůměrný horor, vydařený remake. Moc jsem toho od tohoto snímku neočekával a ono to nebylo špatné. Narazit na takovou partičku magorů je určitě smůla. Jejich brutalita přirozeně vyústila v odvetnou brutalitu stejného ražení. Člověk se těm rodičům nemůže divit.
Putá (1995)
Námět možná zajímavý, ale zpracování mě moc neoslovilo. Dva vykradači bytů a vrazi hledají svou dceru, která je dána k adopci. To, že se volně pohybují a nikdo po nich "nejde" je divné. Noví adoptivní rodiče jsou zase až moc velkým protikladem těch původních, ale v závěrečné scéně se z nich stanou také "drsní" rodiče bojující za svou novou dceru. Některé scény mi přišly přehnané, jako například moment, kdy se Russel a Dana dostanou z oprátek. Když si najednou Leann uvědomí, že její dceři bude lépe s někým jiným atd.
Zbohom, baby (2007)
Drobné nesrovnalosti snímek má. Soukromý detektiv a taková spolupráce s policií je až neuvěřitelná. Hodnotím však snímek z té strany která mě zaujala a to je ta emotivní. Patrick určitě neměl lehké rozhodnutí a stálo ho to dost. Co si musela prožít malá Amanda bylo také děsivé. Hlavní je, že ji v tomto případě našli živou. Mně se to líbilo.
Kronika III. říše (2006) (seriál)
Těch seriálů i filmů už se natočilo opravdu dost a dost. Od roku 1989 jsem kromě Velké vlastenecké války taky viděl jiné dokumenty a jiný pohled. Každý nový seriál ale vždy přinese další, alespoň mně neznámá fakta či autentické záběry. Vyjímkou není ani tento německý dokument.
Prvých 20 miliónov je najťažších (2002)
Tak nejvíc mě na filmu zaujal Ethan Suplee. Tohle že je Randy ze seriálu Jmenuji se Earl ? To ani není možné :-)