Recenzie (320)
Život po životě (2010)
Vůbec jsem nevěděl, o co jde :-).
Žraločia svorka (2008) (TV film)
Při sledování Příběhu žraloka jsem se těch potvor bál víc...
Žralokonádo (2013) (TV film)
Nejvíc nejlepší a podle odpadářů nejvíc nepochopená a nejvíc geniální a superlativní satira a parodie na katastrofický filmy a sebe sama.
112 – V ohrození života (2007) (relácia)
Stejně blbý a tendenční jako Maják za komunistů. Nic víc k tomu nemám co říct.
2Bobule (2009)
Bobule tou dvojkou tak nějak "zkameňákovaly", na můj vkus až moc. Jo a prosím všechny tvůrce na světě, aby už nikdy neobsazovali v žádné roli Jirku Korna. Od doby Honzy snad nenatočil nic kloudnýho.
2. světová válka: Ztracené filmy (2009) (seriál)
Drsné, kruté, realistické, smutné a vynikající. Jasná 5.
20 vteřin štěstí (2007)
Při pohledu z některých útesů mě mrazilo v zádech. Vzhledem k tomu, že jsem už několikrát utekl hrobníkovi z lopaty, aniž bych někde skákal a podobně, tak bych asi tohle už neriskoval...na to si moc vážím toho, že ještě žiju...a taky a hlavně jsu na tohle pěknej poseroutka. Výbornej dokument, krásný místa a hlavně žádný blbý kecy.
30 dní dlhá noc (2007)
Do háje, tak už dlouho jsem neviděl takovej humus, šílená atmosféra se dala krájet, výborné zpracování, doopravdy jsem dlouho neviděl tak skvělou lekačku a vážně jsem se bál jít během reklam a v noci vychcat, ve svých 38 letech...Nejhnusnější byla jedna z těch ženských, ten tygrovanej a pak ten harant, fuj.
8 MM (1999)
No tak tohle je těžkej nářez...Cage je opravdu skvělej, když sem to viděl poprvý, tak jsem mu tu hrůzu sbaštil, bylo mně šoufl s ním...
90210: Nová generácia (2008) (seriál)
Stejnej shit jako původně.