Recenzie (3 330)
Upírska akadémia (2014)
Není to zlý, jak to podle plakátu vypadá. Je to o upířím Harrym Potterovi v sukni a její ochránkyni.
Upírske denníky (2009) (seriál)
Co si pamatuju, první řady byly parádní a v té době jsem seriál hodnotil 5*. 5. série - Zdá se, že autoři už sami neví o čem by seriál měl být. Vystřídat za serii hned tři velké záporáky je příliš. Navíc nekonečné obživování již dávno ztracených přátel. Seirál jsem měl fakt rád, ale bůch nas chraň před další řadou.
Pompeje (2014)
Byl docela zklamán. Film na mě působil dosti béčkovým dojmem. Seriáloví herci zahráli přesně to, co hrají ve svých původních rolích a zde mi to vůbec nesedlo. Trikové efekty sestávají pouze z výbuchů byly chabé a hudba vyloženě špatná.
Gravitácia (2013)
Vizuálně pěkný, ale přišlo mi to jako příliš velká shoda náhod. Vzhledem k tomu, že se ten film prezentoval jako velmi realistický.
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Jsem rád, že se děj začal výrazně rozšiřovat i mimo arény, a podle konce se máme příště na co těšit.
Iron Man 2 (2010)
Sice tomu chybí jista originalita jedničky, ale stále si to zachovává nadstandardní úroveň akce a vtipu.
300: Vzostup impéria (2014)
Spomalovačky a umělá krev po osmi letech již nefungují tak dobře jako dřív. Děj působí méně uvěřitelně než Thermopilech. Celkově je to lehký nadprůměr, ale přece jen slabší než předchozí díl. Navíc ač jsem fandil Evě, Lanisteři stejně vyhráli.
Kde bolo, tam bolo (2011) (seriál)
3. série - První půlka mi přišla celkem slabá, ale konec řady to vylepšil. Sice takový restart jsem už někde viděl, ale do čtvrté řady to vypadá nadějně.
Superfantozzi (1986)
Vtipu to moc nepobralo, ale zas to není tak trapné.
3 dni na zabitie (2014)
Film mi pěkně uběhl, nemám co bych mu vytkl. Plyšové body za Amber. Je tam vtip i akce. Costner jako zabiják na konci života je skvělý.