Recenzie (1 237)
Brooklyn 99 - Detektiv Dillman (2020) (epizóda)
Tohle je přesně ten důvod, proč tenhle seriál miluju. Top z této řady.
Divoký Django (2012)
Možná dávám plný počet kvůli úplně něčemu jinému než ostatní hodnotící. Ale tohle mě uchvátilo. Westernům já opravdu neholduji. Django si mě ovšem získal hned na začátku. Velice poutavý děj, sympatické výkony herců. A tentokrát mi nebyla proti srsti ani téměř tříhodinová stopáž. Nemám co vytknout.
To Kapitola 2 (2019)
Tak a máme tu obrovské zklamání. Co to jako mělo být? Já se na to těšil jak blázen. Ve filmu jsem se dost ztrácel, vůbec jsem se nebál. Děj chaoticky nelogický. Děsivé scény úplně mimo mísu. Závěrečný boj nuda. Tři dávám jen z úcty.
Aladin (2019)
Animovaná verze je o poznání lepší než tato. Zbytečně natahovaný děj, zbytečně proložený muzikálovými prvky, se mi moc nezamlouval. Přijde mi, že poslední dobou se točí mnoho takových filmů, které mají předlohu z už lépe natočených snímků. A tato kvantita převažuje nad kvalitou.
Navždy mladá (2015)
Chvílemi jsem měl pocit, že koukám na stejný film jako šmoulinka. Hlavně ty pasáže vyprávění, ty mi zkazily celkový dojem z filmu. Myšlenka byla velice zajímavá, ale zpracování pokulhávalo. Myslím, že zdejší hodnocení je nepřiměřeně vysoké, film si červená čísla nezaslouží.
Znovu a lepšie (2018)
Na můj vkus až příliš chaotické a nesjednocené. Některé pasáže mi motaly hlavu a byly tam navíc. Ani toho vtipu se zde moc nenašlo. Velice průměrný film a cestování v čase. Nenaplněný potenciál je zde velice zřejmý.
Angry Birds vo filme 2 (2019)
O několik levelů na vyšší úrovni než první díl. Opravdu parádní akce, vtipné momenty, hezká hudba.
Stará láska nehrdzavie (2019)
Ou. Tady jsem čekal úplně něco jiného. Pro mě zklamání, od Setha Rogena jsem čekal humor.
Muži v čiernom: Globálna hrozba (2019)
Tak nevím, zda jsem se náhodou omylem nedíval na nějaký díl Harryho Pottera. Protože k tomu to mělo blíže než k mužům v černém. Nebylo to špatné, ale rozhodně bych změnil název a nenechal bych toto parazitovat na výborné sérii MIB.
Hodinárov učeň (2019)
Celkem přímočará pohádka s až moc do očí rvoucích snadno zvládnutých veškerých potíží. Chyběla mi tam pořádná zápletka. Děj byl až moc povrchní a bez hloubky. Přesto celkem nadprůměr.