Obľúbené seriály (10)
Dexter (2006)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
První série dokonalá, druhá o ničem, třetí se mi líbila, i když byla samozřejmě pořádně přitažená za vlasy, a čtvrtá zatím vypadá nadějně....
Mestečko Twin Peaks (1990)
Nelíbilo by se mi to, nebýt agenta Coopera (!), Alberta, šerifa Trumana, Maddy, Audrey, Gordona, Shelly, Bobbyho, Jamese [...], sov, koblih, obra, černé kávy...ehm... Ale ten senilní hoteliér mě vážně sral :) Highlights: Všechno, co jsem předtím vyjmenoval.
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Friends mě nijak moc nebavili, ale tohle je úplně jiný kafé! Highlights: kdo asi...
Scrubs: Doktůrci (2001)
Moc dílů jsem ještě neviděl, ale baví mě to a ne málo. ¤ první série done @ 20-08-2008 ¤ jak někteří říkají, kvalita se občas pohybuje podle sinusoidy, nicméně moje závislost roste podle tangentoidy. Gimme hungry chicken, gimme MOAAAAAAR! ¤ druhá série: done @ 05-09, zvyšuju hodnocení... ¤ třetí série: done @ 16-09 ¤ čtvrtá série: done @ 28-09 ¤ pátá série: done @ 10-10 ¤ šestá série: done @ 18-10 ¤ sedmá série: done @ 22-10 ¤ Highlights: Cox + janitor
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
IMHO LOL. Highlights: Hankovy hlášky
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Elfen Lied (2004)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Párovanie (2000)
Díl od dílu lepší, neviděl jsem o moc vtipnějších seriálů ;) Highlights: Jeff!!!, Jane: Now I'm gonna talk about myself. Susan: Well, you're awake...