Recenzie (454)
Kapitolky o havěti (2009) (seriál)
Jednoduché, výstižné a poučné! Na tak krátkou stopáž si ani nemůžu víc přát! Výhrada je k té hudbě, jestli se to tak dá říct. Trhala mi uši...70%
Úsvit planéty opíc (2014)
Tak první hodinku jsem se docela i nudil, ale pak už se to rozjelo a děj celého filmu je dost předvídatelný! Zlatá jednička...70%
Metrix - Legenda Hroznové Lhoty (2012) (amatérsky film)
Měl jsem tu čest vidět Metrixe na živo u nás v Brichneru ( Je to Bristol, ale ve virtuálním světě Metrixe to je Brichner! ) a většího šaška jsem ještě neviděl! Je mi ho líto! No a co se týče toho dle dokumentu, tak hrozná sračka, ale za tu prdel...20%
Úžasná Afrika 3D (2012)
Tak docela hezký dokument, ale co se týče informací, tak prakticky nic nového a štvalo mě, že všechny akce ( lov apod. ) jsou vystřiženy...60%
Spartakus (2010) (seriál)
Krvavá jatka, sexuální orgie, zrady a intriky na denním pořádku! Hmmm, to mám rád!! 100%
Leon (1994)
Na tomhle akčním filmu jsem prakticky vyrůstal a pamatuji si, jak jsem to měl nahrané na VHSce a pouštěl si ji pomalu každý den! Spojení Jeana Rena a začínající Natali Portman, která si svým prvním filmem ( Developing nepočítám ) lepší start své hvězdné kariéry ani nemohla přát, bylo geniální! Srdcová záležitost...100%
Vtedy na Západe (1968)
Tohle není potřeba ani komentovat...100%
Gran Torino (2008)
Největší nářez od Clinta!! Jak po režisérské stránce, tak i herecké! Clinte, Clinte. Čím starší, tím lepší...100%
Na život a na smrť (2013)
Až na to, že byli nesmrtelní, tak výborná podívaná a Wahlberg předvedl svůj nejlepší herecký výkon...80%
Zbytečná krutost (1984)
Bravurní pomalu po všech stránkách!! 90%