Recenzie (4)
Spring Breakers (2012)
škoda, že nejde dát tři a půl hvězdy. Nakonec jsem dal čtyři ale nemyslím si, že jsou zasloužené. Na druhou stranu tři by byla křivda :)
Thomas a jeho priatelia (1984) (seriál)
Dospělý nezaujme, ale děti to docela milují.
Občiansky preukaz (2010)
Škoda jen, že se film víc neinspiroval v knize.
O.C. California (2003) (seriál)
Tenhle serial mam moc rad ale poslední čtvrtá serie mě moc nenadchla, je dost vidět že scenaristi už nevěděli co vymýšlet. Zapletky jsou dost ohrané a nudný a konec. Jinak první tři serie jsou podle mě povedený.