Recenzie (378)
Domestik (2018)
Sedlákův debut je správně syrová věc ve stylu Aronfskeho. 8/10
Deadpool 2 (2018)
Deadpool se utopil ve své vlastní šťávě. Scénář oproti minule přidává volume o 120% aneb na každou minutu udělat alespoň deset frků z nichž více jak polovina je spíše trapná a nevyužitá, než aby byla vtipná. Stejně tak je to i s akcí u které se sem tam zívne. Josh Brolin a pár momentů cool. Zbytek spláchnout šupem za Green Lanternem. 4/10
Crash (2004)
Musíte to brát jako vánoční zázrak plný náhod a štěstí, ale zároveň i jako krutou realitu založenou na rasismu plnou nehod a neštěstí. A vo tom to je přátelé. Adept na nejlepší vánoční film ever.
Všetko najhoršie (2017)
Sebeparodii a pěknou buchtu cením. Zbytek je nenápaditá mrdka pro děti.
Blade Runner 2049 (2017)
Řekneme si na rovinu, že první Blade Runner byl zcela magický svou pomalou, lehce uspávající a vizuálně bombastickou atmosférou. Tohle je jiné. Ještě více chladnější. Ale zcela jsem pochopil proč tomu tak je, jelikož je to přesně zasazené do extrémně moderního světa, kde už není real vlastně skoro nikdo a nic. A právě pro to byla nejlepší volba práve Villeneuve. To šponování napětí v těch scénách a pomalu dopadající drtivá atmosféra je brilatní. Kamera a hudba neskutečně vtahující a celkově vizuálně je to zase úplně jinde. Herci hrají všichni solidně. Ano i včetně Goslinga, který sice opět jede svůj výraz ala Drive, ale skvěle pasuje do chladné, uměle stavěné budoucnosti. 9/10.
Dvojitý rande (2017)
Černohumorná, béčková řežba. Pulnoční projekce ve Varech. 8/10
Piráti Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Taková ta příjemná blockbusterová smršť. Po uzívané a nezajímavé čtyřce a přepálené trojce je tohle zase ta dobrodružná a barevná atrakce, se snesitelným a občas i vtipným Deppem a efektevním Bardemem v roli Salazara. Je to zábava, akce je dost a je dobrá, ale vždy sem si po celý film přál aby tam nastoupila nějaká ještě větší akční šílenost ve stylu Souboj na utrženém mlýnském kole z Truhly mrtvého Muže. Za mě v pořádku. 6,5/10
Votrelec: Covenant (2017)
Tak tohle byla síla. Ridley Scott se zřejmě stal profesionálním čuchačem lepidla, jinak už fakt nevím. Tak špatně nastrouhaný blockbuster jsem dlouho neviděl. Film, kde nesympatické a nevýrazné postavy vědců umírají a lezou do těch umrtí na způsob céčkových slaherů, při pachtění po vesmírných planetkách ultimátně hloupnou společně i se samotným Alienem a kde postava Fassbendera je vyloženě k smíchu. Prometheus byla nepříliš zajímavá fantazie, která šlápla vedle. Tohle je tupost sedící ve vlaku na cestě do země odpadlíků. 2/10
Nerve: Hra o život (2016)
Moderní Fincher bez talentu úplného vygradování napětí. Herci jsou OK, ale vždy mi tam prostě chyběl nějaký větší moment překvapení, temnější a dravější atmosféra a ano přiznávám se: Více mi tam chybělo to podobné kouzlo jak u Fincherovi Hry. 6/10
Londýn v plameňoch (2016)
Londýn padá a je to dechberoucí a neuvěřitelné. Spíš ale víc neu-věřitelné než dechberoucí, protože tak laciné a hnusné CGI efekty jsem neviděl ani nepamatuju. Patetický vývar který spíš stojí nad neustálém převracení očí, než nad béčkovým respektem.