Recenzie (387)
Stranger Things (2016) (seriál)
Prvá séria úžasná, druhá séria už totálna slabota.
Locked Up (2017)
To bol asi jeden z najhorsich filmov co som kedy videl :D To myslim fakt vazne :D
Thor: Ragnarok (2017)
Konečne sa to nebralo vážne, ako tie nudné avengers, kde bojujú proti sebe. Takáto vtipná forma na štýl Guardians of galaxy tomu svedčí oveľa viac. Hneď som sa bavil.
Accident Man (2018)
Podla mna to bolo uplne super :D
Melancholia (2011)
Prva cast strasna nuda, ta druha mensia nuda, ale neskutocna natahovana.
The Orville (2017) (seriál)
V kazdom dieli je socialna tematika a skoro ziaden humor (humor bol max. v pilote). Trailer ma oklamal. Riesia sa veci ako spravanie deti k matke, operacie pohlavia, rasizmus atd atd. Kazdy diel ma takuto jednu temu a kazdy diel je takto nudny. Dal som 10 dielov, posledne uz trochu nasilu, ze ci sa to nezmeni este abo co. Inak k tomu, ze to nie je vtipne, tak je to navyse okopirovany star trek. Diky Seth, ale radsej animaky.
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Príbeh rovnako šilhavy ako predchodzi film. Aspon potesilo, ze to bolo viac akcne. Herci nestihaju, niektori hraju ako s downovym syndromom. Benicio del Toro sa tam objavil na par minut a zlikvidoval akekolvek herecke pokusy mladsich kolegov z filmu :D na Rogue One zdaleka nestacil ani jeden z posl. dvoch filmov.... zdaleka.
Dunkirk (2017)
Nolanov najnudnejší film. V ostatných filmoch, kde dominoval jak dej, tak akcia, tuto sa nedočkáme ani jedneho. Scény samotné pekné, ale nijak akčné či majestátne. S výnimkou jedneho bombardovania, kde priletia 2 lietadielka. Inak je to vykreslená len jedna udalosť s 0 prestrelkami a všetky výbuchy sú zabraté z diaľky a teda moc akcie si neužijete. Inak je vo filme každý hrdina a ťažký patriot. Nebolo to zlé, ale druhý krát by som to už rozhodne nepozeral.
Jawbone (2017)
Vau, ťažko sa mi verí, že to tu má len tak malé hodnotenie. Vynikajúca drama a rozhodne jeden z najmocnejších filmov, čo som videl za rok 2017. Dialógy a kamera sú perfektné. Vlastne celkovo mi to prišlo perfektné. Fakt nechápem, že to tu ma tak málo %.
68 Kill (2017)
Zo začiatku to vyzeralo ako nizkorozpoctova blbost, ale potom sa to rozbehne na poriadne psycho :-D