Recenzie (86)
Poslední plavky (2008)
ta vaše hra na chytrý nemá vítěze a vy to moc dobře víte, co? vy drndové... ale k filmu: po shlédnutí posledních plavek jsem definitivně dospěl k názoru, že číst kritiky na csfd a asi kdekoliv jinde už postrádá smysl, petr čtvrtníček představuje tak osobitý humor, že opravdu vy jakožto fanoušci tele tele, sluncí a sen a podobných zhovadilostí nemůžete pochopit..díky vám jsem posl. plavky málem neviděl, předem jsem je odsoudil, naštěstí pak celkem náhodou shlédl, pa pa idioti
Uklízeč (2008) (seriál)
William Banks sestavil tým zajímavých týpků a epizodu po epizodě zachraňují lidi od různých závislostí. Klasických krimi-seriálů jsou asi plný televize, takže zřejmě bylo třeba udělat jeden, kde hlavní vyšetřovatel není polda, ale vyléčený narkoman, navíc rozmlouvající s bohem.. Zatím dávám dvě hvězdy, ale nevylučuju, že ještě opravím svůj názor- nakonec u seriálů běžná praxe..Režie D. Semel, ten se scénářem podílel na neskutečných Heroes, ale do těch má Cleaner hodně daleko
Hranica smrti (2007)
osobně nemám nic proti tomu, že Frontieres jsou v podstatě totožné se slavným Hostelem, spíš mi vadí, že celou tu taškařici vyplodila skupina naprosto netalentovaných ignorantů. Kromě krve, té si tady užijete opravdu hodně, chybí napětí, nápad a v těchto filmech obvyklý černý humor
Norbit (2007)
Mě se líbil komentář Falka, měl pravdu hodnotit Borata tak vysoko a Norbita jako odpad je nesmyslné, humoru je tam totiž zhruba stejně a troufám si tvrdit že na stejné úrovni. vůbec by se mělo s tím slůvkem odpad šetřit, schovat si pro větší "případy" Musím proto vylepšit hodnocení, i když vím že to hovadina je a pořádná
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
hromada nedostižitelných scén, jako např. když agent Cooper sáhne do bílého prášku, olízne si prst a pak prohlásí, "dětské projímadlo!"
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
nechci krotit entuziasmus většiny, ale druhá série z tohohle udělala takovou zhovadilost, že ji nelze nazvat jinak než telenovelou pro chlapy. Ženský při Santa Barbaře žehlí, my můžeme třeba vyměňovat zásuvky..Vypadá to, že režie rozjela vlak kterej jsem jim vymkl kontrole a neumí ho zastavit. Mohli by třeba vypsat odměnu tomu, kdo ten splašenej kolos s důstojností ukončí
Hrdinovia (2006) (seriál)
Vydržte hrdinové, spojte všechny své síly, aby jste nespadli držkou do bláta jako ti dva mameluti Michel Scofield a Lincoln Burrows
Hraběnky (2007) (seriál)
Ohodnotit Hraběnky hned po prvním dílu jako odpad, považuju přinejmenším jako přehnané, hlavně vzhledem k tomu, že jsme denně zaplaveni hordou telenovel
Vybíjaná: Choď do toho na plné gule (2004)
původně jsem dával jednu hvězdičku, ale moje dcera si vybíjenou zamilovala, takže když jsem večer co večer viděl fialové kobry nastupovat do ringu, zamiloval jsem si je taky. ještě bych upravil název filmu - Vybíjená aneb když se vyhneš klíči, vyhneš se i míči! to by bylo vystížnější
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
nepochyboval jsem o tom, že by v regiónu jako je balkán nemohly vznikat dobré komedie, s ohledem na nedávné pohnuté údálosti, nicméně tohle je fakt gigant a nejenom O ŽILETKU VĚTŠÍ NEŽ METR!!