Posledné recenzie (7)
Peter Doherty: Cizinec ve vlastní kůži (2023)
Poněkud chaotický (lze u Dohertyho jinak?) a kolážovitý časosběrný dokument, co potěší především diváky s průměrnou znalostí bulvárních kauziček hlavního hrdiny, zaujaté jeho vztahem s heroinem - po většinu stopáže má k jehle daleko intimnější vztah, než ke svojí holce. O vztazích se, krom toho s otcem, dozvíme pramálo, stejně tak o hudebních i literárních inspiracích (a že těch literárních má Doherty přehršel). Možná to ale ani jinak nejde, zevrubný životopis někoho, kdo za poslední čtvrtstoletí prožil minimálně tři životy, by vyšel na několik hodin. A pusťte si první desku Babyshambles.
Sušárny (2022)
V něčem tak trochu španělská adaptace na Ghibli - strašidlo, které jde vidět pouze dětskýma očima - tři hvězdy patří jemu, po celý film jsem čekal na další scény, kdy se objeví. Dětská rovina příběhu je milá. To bohužel neplatí pro zdejší adolescenty a dospělé, ke kterým jsem cítil spíš antipatie. Adulthood sucks.
Meet Me in the Bathroom (2022)
Původním záměrem autorů byl údajně čtyřdílný seriál - a je škoda, že nevznikl, hodina a půl jednoho dokumentárního filmu o tolika aktérech je nakonec hlavně koláží, ze které sice sálá energie New Yorku ranných nultých let naplno, nicméně zajímavá by byla i zpětná reflexe jednotlivých protagonistů z jejich dnešních pozic, na kterou se už nedostane.