Recenzie (15)
U mě dobrý (2008)
Příjemná variace na Podraz v Českém postředí, Polívka kraluje.
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Čekal jsem slušné fantasy a místo toho takováto slátanina. Celý děj by se dal shrnout do věty, že hodná armáda zvířátek bojuje proti zlé armádě zvířátek. Scéna s vlkem, který poslušně naskočí na meč jednoho z hrdinů je za všechny prachy a mluvící bobr v kroužkové zbroji mne ve snu děsí ještě teď.
Hviezdny prach (2007)
Pro mne nejpříjemnější překvapení roku. Knižní předlohu jsem neznal a trochu jsem očekával infantilní pohádku. Zajímavý děj v kombinaci s místy až černým humorem mě nadchli. Ústřední dvojice působí mile a sympaticky, Michelle Pfeiffer je správně démonická, scény s princi jsou vskutku zábavné a Robert De Niro je ve své roli k nepoznání.
Trója (2004)
První věc co mne na filmu zarazilo, je scéna s Paridem a bohyněmi (zaráží tím, že zde není), druhou věcí byl samotný Parid (naprosto nevýrazný a otravný), na druhou stranu Achilleus a Hektor se povedli. Celkově je však film velmi slabý a v porovnání například s gladiátorem působí až směšně.
Súmrak (2008)
Tak tento žánr mi opravdu nic neříká. I když se odprostím od svých předsudků k upírským romancím, tak mi film po vizuální stránce taky nepřišel nic moc.
Svitanie (2009)
Příběh o světě, kde upíři nejsou nestvůry žijící v ilegalitě, ale stabilní svět ovládající skupina, zatímco zbytek lidstva se skrývá v dírách, mi přišel velmi zajímavý, proto jsem byl v kině silně zklamán, když ze slibného příběhu vylezlo klasické hororové běčko a to ještě nepřílíš povedené. Dávám 1* , protže jsem čekal daleko víc.
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Velmi, kvalitní epizoda, ale pro mnne zůstala trochu za očekáváním, ano jsou zde skvělé temné scény (například zrození Darth Vadera nebo pobití malých padawanů), ale i scény, které mne trochu zklamali - smrt hraběte Dooku (čekal jsem, že vydrží déle) a Mace Windu (doufal jsem, že bude zakomponován Bobba Fett) a hlavně souboj mezi Yodou a Imperátorem (tady jsem opravdu očekával víc). Celkově vzato je však díl povedený a svazuje všechny volné konce.
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Moje nejoblíbenější epizoda, poprvé se zde objevuje Yoda, Imperátor je představen jako hlavní záporák, Bobba Fett nahání Hana Sola, prostě paráda. A ,,Luke, I am your father" je pro mne jedna z nejsilnějších scén vůbec
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Skvělá oddychovka, až na pár vyjímek se zde sešel dream team akčních filmů, akce je mnoho, je poctivě prokládána drsnýma hláškami, a nudit nezačne. Scéna v kostele jednoznačně vede, hláška ,,He wants to be a president" nemá chybu.
Vybíjaná: Choď do toho na plné gule (2004)
Výborná komedie, Ben Stiller jako samolibý minikorbič je zde k nepoznání a exceluje, camea Chucka Norrise a Hasselhoffa jsou za všechny prachy.