Recenzie (459)
Rollerky (2009)
Rollerky miluju a tohle byla skvělá podívaná!
Twilight sága: Nov (2009)
Nejnudnější díl ze všech. Jakob mě fakt nebere. Nechce se mi to házet do opadu ale zase nevím, za co bych měla dát aspoň jednu hvězdu. Nechávám bez hodnocení. Radši.
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Skvělý výkon Ellen Page! Moc mě to bavilo, klidně bych si to pustila znovu. Michal Cera s čelenkou vážně pobavil :D 5*
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Nenucené, jednoduché, příjemné a milé. Vůbec by mi nevadilo, kdyby byl delší, protože se na něj hrozně hezky kouká. 5*
Tajomstvo kruhu čarodejníc (2011) (seriál)
No.. není to špatné, ale tak nějak nevím, co si o tom myslet. Na jednu stranu fajn pokoukáníčko, na druhou stranu je to šíleně umělé, včetně Thomase Dekkera, který přehrává až hrůza. Mám z toho rozporuplné pocity, takže zatím bez hodnocení.. možná časem.
Faunov labyrint (2006)
Fantasy části byly fajn. Zbytek mě zklamal. 30%, sorry.
Miláčik (2012)
Jó miláček.. normální kurva! Aneb Georges jdoucí přes mrtvoly. Nečekala jsem nic, nemám moc ráda dobové filmy, ale Miláček mě celkem mile překvapil. Dokonce i Pattison mě přesvědčil, že (díkybohu) umí něco málo zahrát. Strašně se mi líbila i Christina Ricci, hrozně dobře se mi na ní koukalo. Celkově hodnotím 4*, jednu strhávám za Georgesovy mastný vlasy, který mě iritovaly celých 120 minut.
Vraždy podľa abecedy (2008)
Spousta nezáživných scén, zdlouhavý děj, nesympatická Eliza Dushku a hrozně "nečekaný" vrah. Pokud to neuvidíte, rozhodně si nemusíte nic vyčítat, protože tenhle film je akorát ztráta času, co si nezaslouží ani jednu hvězdu.
Dotyk (2012) (seriál)
Pilot mě naprosto dostal! Zatím hodnotím plným počtem hvězd.
Lidice (2011)
Po shlédnutí nemám sílu ani psát, natož mluvit. Polovinu filmu jsem probrečela, což byl nejspíš záměr. I přesto, že je to sprostá hra na city, nedokážu dostat film z hlavy. 4*