Recenzie (376)
Kill Bill (2003)
Kill Bill movies are like Hanzo swords : If you're gonna compare Kill Bill movies, you compare it to every other movie ever made... that wasn't made by Quentin Tarantino.
Český sen (2004)
Film o děsivé síle reklamy a jejím působení na konzumní českou společnost. Pro ty, co Český sen zažili "naživo", to musela být slušná studená sprcha. Kéž by se po ní vzpamatovali, chytli se za nos a popřemýšleli o své manipulovatelnosti. Domnívám se, že se tak u většiny z nich nestalo a druhý den smutně koukali na prázdný regál v některém z reálných hypermarketů, kde se měla nacházet zlevněná kořalka. Bohužel pouze v omezeném množství. To už se ale v letáku nepsalo........ Povinné pro všechny studenty marketingu.
Teenage Paparazzo (2010)
Paris opět nezklamala a v mém hodnocení jejího inteligenčního kvocientu klesla zase o pár bodů níž. Co se týče dokumentu, je velmi zábavný (samozřejmě i díky Paris) a zkoumá problematiku paparazzi z mnoha úhlů pohledu. (45. KVIFF)
Než hudba zahyne (2006)
Film o hudební mašinérii a hudebnících, kteří se jí ještě nenechali semlít. Scéna s "výrobou" popového radio hitu je nezapomenutelná. (44. KVIFF)
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
Jednoznačně nejslabší díl celé Potterovské ságy. Zkratkovitý, rutinérský bez jakýchkoliv výraznějších momentů. To vše je doprovázeno zoufale průměrnou hudbou Patricka Doyla.
Bojíte se tmy? (1990) (seriál)
Vyrostl jsem a tmy už se nebojím. Ale stejně musím dát z nostalgie 4*.