Posledné recenzie (6)
Domácnosť naruby (2008)
Na novodobou francouzskou komedii to nebylo vůbec francouzsky "zaprdlý", celkově se nebojím říct, že to mělo jednoduchý a efektivní humor, oba hlavní herci byli sympatičtí, ale zápletka a děj byl hodně málo rozvinutý na to, abych film ohodnotil více jak třemi hvězdami. Lepší průměr - 55 procent.
Casanova (2005)
Halströmovo pojetí Casanovi na mě moc velký dojem neudělalo. Jak většina podotkla, do poloviny filmu se děj vleče pomalu a neochotně, od příjezdu inkvizitora s obchodníka se sádlem se to trochu zlepší. Právě Oliver Platt coby zhrzelý, sádelnatý imperátor mě ve filmu bavil nejvíc. Celkem vzato, nesedl mi humor a komično, které mělo film vyzdvihnout. Víc než trojku tak dát nemůžu.
Križovatka smrti (1998)
Jackie v tomto filmu, ač je jinak vynikající bojovník, neukazuje nic zvláštního a Tucker mi do role nejlepšího muze FBI prostě nesedí. Vtipy byly průměrné s celkový dojem mi nedává jinou možnost než ohodnotit Rush Hour 50 %.