Recenzie (391)
Zlatý kompas (2007)
Nemastné, neslané.
Pred súmrakom (2004)
Větší stoupu ve mě zanechal první díl, ale i tak, to byla kouzelná procházka Paříží s hořkosladkým koncem?
Pred úsvitom (1995)
Moc a moc mi film sedl do nálady. Evropská atmosféra. Dva příjemní, mladí lidé. Dvě zasněné duše, natolik rozdílné, natolik stejné. A jedno nádherné město Vídeň.
Perfect Days (2011)
Jakoby to ani nebyla Elis... Tento kousek jsem shlédla hned po mém oblíbeném filmu Tajnosti a pro mě to byl drsný pád k zemi. Kde je poetičnost, hravost a lehkost jejich filmů? Místo příjemné metropolitní atmosféry z ulic Prahy jsem spíš cítila splálený burger z USA. Santa klaus zpívající v baru, či snad americké pekárny a pubertální garden party? Pardon, ale jsem až příliž velká vlastenka, když chci aby měly české filmy, českou tvář? Příběh sice celkem vtipně vymyšlený, ale určitě obsazení herců mě spíš otrávilo, Ještě, že tam byla Ivana Chýlková.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Od začátku do konce jsem se bavila. Moc povedené! Tajně doufám, že bude i povedené pokračování.
Líbáš jako ďábel (2012)
Shlédnuto jen k vůli Maroku, jinak utrpení.
Americké Psycho (2000)
Na tuto "klasiku" jsem narazila až teď, avšak velice mi sedla do nálady. Výborný konec filmu. Naprosto geniální Christian Bale, a to jsem si myslela, že Equilibrium nic nepřekoná, ale spletla jsem se. Tyto psychopatické role bez špetky citu mu prostě sedí.
Dokonalá bytosť (2006)
Prvních 35 min. jsem tomu dávala šanci, ale dále už jsem byla duchem mimo, nuda, nuda nuda!
Macík (2012)
Ještě, že nemám svého plyšového medvěda...
Ruby Sparksová (2012)
"Nemůžeme dělat stejné věci, jinak bychom byli jako jeden člověk". Film o tom, co by se stalo, kdyby se naše myšlenky a sny někdy zhomtnily do skutečné osoby . Moc hezky natočený, zkoukla jsem ho jedním dechem. Avšak plný počet dám až ve chvíli,kdy jej uvidím znovu, abych si byla jistá, že mě jen tak neočaroval.