Recenzie (148)
Stratený svet: Jurský park (1997)
Totožné téma, jaké nám Steven naservíroval v jedničce, škoda že jen mizerněji.
Underworld: Boj v podsvetí (2003)
Hodně špatná variace na Romea a Julii.
Posledný samuraj (2003)
Film, který si jede ve vyjetých kolejích, které před ním už projeli desítky historických velkofilmů a nevypadá to vůbec špatně a čtyři hvězdičky jsou za Cruise, který mi tam ňák nesedl.
Posledný Mohykán (1992)
Příběh, herci, režie, kamera a hlavně ta hudba dělají z tohohle filmu opravdu zážitek, na který se jen tak nezapomíná. Jeden z nejlepších filmů, který jsem viděl.
Scary Movie 3 (2003)
Lepší než předchozí díly, ale zdaleka to nedosahuje kvalit jiných Zuckerových filmů.
Honba za drahokamom (1984)
Dobrodružná klasika ve stylu Indiana Jonese. Díky režii Roberta Zemeckis a charismatu představitelů hlavních rolí stále příjemná podívaná.
Texaský masaker motorovou pílou (2003)
Bolestná nuda, příběh nikde, herci špatní, režie hrozná a na horor dost neděsivé.
Výplata (2003)
Film od akčního mistra bez akce, to by se dalo přežít, ale ten příběh...