Recenzie (65)
X-Men: Prvá trieda (2011)
,,X-meni" sú mojou srdcovkou zo všetkých komiksoviek, ale myslím že natočiť tento diel bolo zbytočné natiahnutie série. Na jednotku a dvojku sa to skutočne nechytalo. Toto bol úplne slabý odvar pre teenagerov, ktorým sa to páčilo, pretože predtým nevideli predchádzajúce diely. Vojensko-politické scény úplne otrepané.. Jednoducho vôbec to nenaplnilo moje očakávania.
Zdrojový kód (2011)
Po 10 minútach som si pomyslel, ďalšia z tých amerických rýchlokvasiek. A to som sa tešil, keďže to má celkom slušné hodnotenie. Nezaujalo ma to. Film nemá žiadnu originalitu. Vyskytujú sa v ňom nezmyselnosti a zbytočnosti. Pripomínalo mi to Butterfly effect a trochu Uhol pohľadu. Pre mňa slabé.
Ducháček to zařídí (1938)
Vtip za vtipom, problém za problémom....ale neexistuje situácia, ktorú by energický pán Ducháček nevyriešil :) Výborné!
Hra o trůny (2011) (seriál)
Brutálny dej, krásne prostredie..fantasy prvky..plus obohatenie nahotinkami :) a aj vďaka tomu, že nie vždy vyhráva dobro a spravodlivosť nad pravdou a intrigami, má tento seriál také ,,grády" aké má...
Pre moju sestru (2009)
,,Smrť je smrť, nikdy ju nikto nepochopí"... aj takéto smutné chvíle sú neraz súčasťou nášho života. Bolestný príbeh opisujúci nekonečné úsilie matky zachrániť svoju dcérku a o vzťahu dvoch sestier, ktoré by obetovali pre seba všetko.