Obľúbené filmy (8)
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
REC (2007)
[Rec] 2 (2009)
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Life Cycles (2010)
Art of Flight (2011)
Rumový denník (2011)
Skvelý film na ktorý by som chodil do KINA neustále . Niet na to sledovať Johnnyho v úlohe alkoholika a s priateľmi sa dobré zabávať. Zo začiatku nudné ale v Portoriku sa všetko rozbehlo. Zábava - akcia - alkohol -pekné ženy. [100%]