Posledné recenzie (8)
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Toho vola co to natočil bych zavřel.
Hospoda (1996) (seriál)
No díval jsem se nato onehdá je to bída ,nejhorší herci menzel,kanyza toho bych za tu roli zavřel
2 na 1 (2022) (relácia)
Jeden z dlouhé řady opravdu stupidních pořadú tv nova.