Recenzie (71)
Elysium (2013)
Jedno z nejlepších scifi co jsem viděl.
Gravitácia (2013)
Čekal jsem originální příběh. Nuda a nereálný zhluk nešťastných náhod. Emoce vyumělkované. Prop mě zklamání roku.
Ohnivý kruh (2013)
Ti vědátoři... je vůbec možné ještě dnes vymyslet něco tak stupidního? Pár technických vymožeností mě zaujalo, tak to do odpadu nehodím.
Doblba! (2005)
Konečně něco českého u čeho jsem se opravdu zasmál !!!
Ultra Force 1. (1989)
Starší ročníky pamatují dobu, kdy tohle k nám přišlo na VHS... melancholická vzpomínka na dobu, kdy tohle frčelo.
Fantastický maznáčik (2008)
Zábavná rodinná komedie. Chow je zábavný a dokonce i emoční scéna se mu tady povedla. Taková šílenost. Chvíli se člověk směje, pak by měl brečet a hned se zase smát. Snad Chow přinese melu, nebo shaolin II... to bych od něj rád.
Postřižiny (1980)
Nic extra, ale Hrušínský je pan herec.
Kick-Ass 2 (2013)
Co dodat... doufám, že bude i třetí díl.
Kick-Ass (2010)
Geniální dílo. Silné emoce!!!
Oblivion: Nevedomí (2013)
Olga Kurylenko mi tam neseděla, jinak bych dal za 5