Obľúbené seriály (9)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Kráľovstvo (1994)
Utopia (2013)
Wallander (2008)
Smer juh (1994)
S odchodem "pravého" Raye ztratila série dech a sklouzla hluboko pod vysoce nastavenou laťku-tvůrci si bohužel nedokázali říct "dost" v pravou chvíli. Ale jinak mám pro Směr jih jen samá pozitiva.
Zachraň mě! (2002)
Omerta (1996)
Svým způsobem kanadská Chobotnice. První série je možná jedním z nejlepších kriminálních seriálů, které kdy pro televizi vznikly. Druhá z počátku pokračuje v podobném duchu, ale vše se láme odchodem jednoho z hlavních hrdinů z řad policie. Jeho soukromá křížová výprava proti zločinu často nabývá až komických rozměrů, což rozhodně nebylo záměrem. Třetí série je z počátku spíše nechtěně smutná. Obrácení úhlu pohledu příliš nefunguje a divák jen čeká, kdy se na obrazovce objeví Pierre Gauthier & François Pelletier.
Život v divočině (1999)
Originální animace, úžasná orchestrální hudba a v každé epizodě dva dvouminutové příběhy ze života "divé zvěře", které hravě stírají hranice mezi dětskou fantazií a surrealismem (na sklonku noci narostou Měsíci vousy a vlk, který na něm žije mu je oholí sekačkou na trávu atd...atp). Úžasné, okouzlující!