Recenzie (121)
Králi ro(c)ku (2006)
Super hard rocková / metalová hudba, humor lehce přes čáru a naprosto dokonale ujetý příběh! Tech pět hvězdiček mi stačí jen proto, že nehulím :D.
Víla (2011)
Nádherně potrhlý příběh o víle, která jako víla nevypadá a už vůbec se tak nechová, a o osamělém nočním recepčním, kteří se hledali tak dlouho, až se našli. Nečekejte sladkobolnou lovestory, spíš komedii plnou velmi jemného a leckdy jen naznačovaného humoru, který nerozesměje každého.
Kmeň Andromeda (2008) (TV film)
Na tenhle TV škvár určitě nekoukejte, obzvlášť pokud znáte knihu M. Crichtona.
Ptákodemie: Děs a hrůza (2010)
Příšerná kamera, příšerné střihy, "herci" absolutně neumí hrát. Rozhovory jsou trapné a nudné až běda, ale naštěstí se jich většina odehrává buď na rušné ulici nebo na pláži u moře, kde toho není moc slyšet. V půlce filmu, kdy se nad městem z čista jasna objeví hejna kreslených orlů (máte pocit, že vám je někdo omylem přilepil na televizi) a nálety a bombardováním ohrožují lidi, vám dojde, že tohle je opravdu šok a teror. Ekologické kecy, imagine peace a holubice míru už jsou jen třešinkou na dortu.
Vražda na objednávku (1954)
Z divadelní hry Fredericka Knotta Hitchcock vytěžil maximum. Film vás vtáhne hned od první minuty, děj je napínavý, plyne svižně a nouze není ani o nečekané zvraty. Zábava zaručena.
Vlákna (1984) (TV film)
Celkem povedená postapokalyptická vize, která by si zasloužila 4 hvězdičky nebýt toho, že se vší silou snaží diváka šokovat. Ta prvoplánová nálož drastických záběrů mrtvých těl, zničených měst atd. byla fakt zbytečná.
Majster šarkanov (2007)
Film, který vás donutí sáhnout si do svědomí.
Je to iba vietor (2012)
Nejen korektní, ale i nečekaně syrový film. Všudypřítomnou tíseň zesiluje roztřesená kamera.
Himaláje (1999)
Jednoduchý příběh o složité cestě, dokreslený nádhernou hudbou a úchvatnými vysokohorskými scenériemi. Rozhodně stojí za podívání.
Svetová vojna Z (2013)
Do půlky průměrný thriller, od půlky céčková komedie.