Obľúbené filmy (10)
Dokonalý trik (2006)
Sociálna sieť (2010)
Temný rytier (2008)
Batman začína (2005)
Iron Man (2008)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Warrior mě vzal totálně po stránce emoční, vzalo mě toho ale víc - kamera, scénář, režie - celkově produkce - prostě prakticky všechno... Klobouk dolů O´Connore, klobouk dolů...
Nejistá sezóna (1987)
Strážcovia (2009)
WOW, WOW a WOW.... a ten soundtrack je opravdu prvotřídní...!