Recenzie (6)
Je s nami koniec? (2016)
Treba vidieť a zamyslieť sa, pretože toto nebol film ale realita.
Snehulienka a lovec (2012)
Moderné spracovanie klasickej rozprávky s temnejšou atmosférou. Charlize Theron bola skvelá a rola jej sadla. Karsten Stewart mi do úlohy snehulienky nesedela a krajšia ako Charlize teda nebola :) 65%
Malý princ (2015)
I keď film sa nedržal presne knižnej predlohy, ktorú mám mimochodom veľmi rád, tak si z nej zobral hlavné myšlienky a výborne ich zakomponoval do príbehu a krásneho vizuálu. 75%
Núdzový východ (2008)
Herecké výkony oboch hlavných postáv boli ozdobou filmu + blázon Michael Shannon. Emóciami nabitý snímok s výbornými dialógmi. 70%
Osem hrozných (2015)
Tarantino je veľmi zvláštny režisér. Jeho najnovší počin som mal chuť v prvej hodine a pol minimálne 5 krát vypnúť a pustiť si iný film, seriál ba dokonca nejakú našu TV. Neurobil som to, vydržal som dopozerať a neľutujem. Pretože od Jacksonovej histkorke o veľkom čiernom vtákovi, to bola geniálna jazda až dokonca. Veľká škoda priveľmi dlhého a nudného úvodu. 75%
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Už dlho som nevidel film, ktorý by na mňa tak výrazne zapôsobil. Očarila ma najmä briliantná kamera, skvelý DiCaprio s Hardym a skvelé zachytenie drsnej prírody. Stopáž mohla byť o niečo kratšia i keď mne osobne to nevadilo a pri filme som sa vôbec nenudil. 90%