Recenzie (97)
Kto prežije - Fiji (2007) (séria)
Musím říct, že řada, co se týče děje, byla skvělá, ale nějak mi nikdo ze soutěžících velice nepřirostl k srdci. Proto to nižší hodnocení. Navíc celá ta situace ohledně Yau-Mana a Dreamze a jak Dreamz pořád mlel jak udělal správnou věc a jaký to je dobrák. To bylo celé tak moc na přes držku! Ještě že jsou Amíci takový dobráčci. S vítězem jsem spokojen a z finálové trojky to byla jediná volitelná možnost.
Santův převlek (2010) (TV film)
Kevin Sorbo opět předvedl, že je velký Pan (ne)herec. Kdyby to celou dobu hrál ten santa, udělali by líp. Nicméně je to stále koukatelné.
Hodná a zlá čarodějka (2011) (TV film)
Nedá mi to, abych se k tomuhle nevyjádřil. Město nereálných dobráčků, včetně dobráčkovské záporné sestřenice Abigail s příšerným dětstvím, které ji nutí být zlá a nejvíc dobráčkovskou hlavní hrdinkou, která je největší vlezdoprdelistka, jakou jsem kdy za poslední léta viděl, tvoří tuhle příšerně přeslazenou zrůdovinu. Nemohli to jen lehce pocukrovat. Oni tam museli naházet hektolitry sladidel. Gratuluji, podařilo se.
Kto prežije - Panama (2006) (séria)
Pro mě moc povedená série hlavně díky Cirrie a pak také Danielle, kterou jsem si oblíbil v hrdinech a záporácích. Jen nepochopím, co udělala tak hrozného, že nastoupila jako záporák.
Zrkadlá 2 (2010)
Obsahuje spoilery: Tak tohle byla slátanina největšího rázu. Ale taková! Absolutně nedoporučuji. Takže důvod, proč zabili tu hlavní oběť byl úplná blbost. Nedomyšlené, trapné. A tak se hlavní oběť, nyní již zlá mrtvola, mstí skrze zrcadla. Otázka tedy zní... Jsem pomstychtivá mrtvola. Proč nezabiji svého vraha? Dobře, zabiji jeho komplice, ale hned na to jdu vraždit někoho, kdo s mou smrtí nemá vůbec nic společného? (otec hl. hrdiny) a když můj vrah vraždí mou sestru, tak na to jen čumím? I když mám schopnosti typu ovládám vaše tělo, zničím vás na dálku? Hvězdička za nahou první oběť.
Rammstein: Sonne (2001) (hudobný videoklip)
Konečně jsme se už dozvěděli, jak to vlastně s tou Sněhurkou bylo.
Nightwish: Wish I Had an Angel (2004) (hudobný videoklip)
Naprostá srdcovka a první píseň, kterou od nich znám a která mě absolutně připoutala k této kapele.
Jiří Suchý: Malé kotě (1962) (hudobný videoklip)
Dokonalé! A ještě, když si uvědomíme, jak staré to je. Animované, hrané, taneční kreace, dokonalý text... ten klip má prostě všechno.
Jarní rituál (2011)
Začalo to hezky. Máme tady dva děje, v podstatě i dva odlišné žánry, které do sebe někde v polovině zapadnou, aby se vše nakonec proměnilo v klasickou vyvražďovačku. A přesně zde nastává ten problém. Tady se toho dalo vytěžit daleko víc a nevím proč to spadlo zase tak jako všechny ostatní horory podobného žánru, do takové odporné stoky průměrnosti a všednosti. My nevíme vlastně nic. Teda tušíme, ale chtělo by to daleko víc vysvětlování. Chci vědět, co se s tím stalo na konci a chci, aby "to" načaté bylo i dokončené. Nevěřím, že by mohl vyjít i druhý díl a nevěřím, že tvůrci vůbec nějaký druhý díl plánovali. Prostě to na mě celé působí, že byli jen líní dotáhnout vše do konce.
Madonna: American Life (2003) (hudobný videoklip)
Čtyři za necenzurovanou verzi. Odpad za vlajkovou. I když za vlajku ČR půl hvězdy;)