Posledné recenzie (223)
Šógun (2024) (seriál)
Dokonalé dílo. Jak si to tvůrci nastavili od prvního dílu, tak to dokončili. Precizní chirurgická práce s náznaky, jemnými nuancemi, záměrnou nejistotou, občas proseknutá (někdy i doslova) brutálnějšími a explicitními scénami. Perfektní výprava, výborné herecké výkony, skvělá hudba. Napětí, které by se dalo krájet, a na obrazovce se v podstatě nic neděje. Stačí pár nejednoznačných pohledů, nejisté tušení skrytých záměrů a otevřená možnost, že se může stát cokoli. Silné emoce, pocit dobrodružství nebo romance, vše bez klasických hollywodských ohňostrojů předkládaných na stříbrném podnose až pod nos. Určitě nemusí být pro každého. Za mě stoprocentně naplněné dílo a z toho pohledu nemám, co vytknout.
Mr. Robot (2015) (seriál)
Asi jako byste exhumovali Kubricka a nechali ho natočit seriál z hackerského prostředí. Uhrančivá postmoderní podívaná. Naposledy jsem se takhle nemohl odtrhnout od True detective a to je už co říct :-).
Ohnivý kruh (2013)
Roboti! A velcí! A jak se umí prát:). Dal jsem si to v kině, se skvělým soundtrackem a bitkami, co měly spád. Hlavu a patu to moc nemělo, ale já se bavil dobře.