Obľúbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Hrozba z temnoty (2005)
Dexter (2006)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Containment (2016)
Black Books (2000)
Ajťáci (2006)
Biohackeři (2020)
První série je dobrá - pět hvězdiček. Druhá mě však už nudila. Musel jsem se už nutit do dodívání, což je špatně. Celkově na mě působila dost nezáživně, takže dávám jednu. Celkem s přivřeným okem 3.