Recenzie (67)
Unesené (2013)
Skvelá atmosféra, zápletka, a herecké výkony... vo svojom žánri tomu nechýba ozaj nič, odporúčam!
Sinister (2012)
... škoda toho záveru ...
Ten, kto stojí v kúte (2012)
... we are infinite ! ...
Truman Show (1998)
Za skvelý námet a scénar = "Unus pro omnibus, omnes pro uno" !
Sunshine (2007)
Za dokonalú hudobnú kompozíciu znejúcu v záverečných minútach !
Beetlejuice (1988)
Za "neuveriteľne" strašidelnú Elfmanovu kompozíciu, Winoninu nesmelú suverenitu a Keatonovu pošahanosť :-)
Noc na zemi (1991)
Velkohubá italská fraška vítězí ... Pazzo Benigni ! :-)
Hrob světlušek (1988)
Malá Setsuko, jej detská hravosť a nevinnosť spolu s "tou" melódiou vo mne spustila nekontrolovateľný prúd sĺz a hlboký zármutok ako ešte nikdy a nikto predtým... Niet čo dodať, skutočne najpôsobivejší protivojnový snímok.
Mazacia hlava (1977)
Tak túto hlavu mohla vymyslieť jedine tá Lynchova...
Leví kráľ (1994)
,, Hakuna matata! " :-)