Recenzie (71)
Polárny expres (2004)
Strašně zdlouhavej film, pomalu vlečící se k naprosto kouzelný půlhodince. Neskutečně dojemný a nostalgický, a tak vyvstává otázka - kdo by aspoň na chvíli zas nechtěl věřit?
Nezvratný osud 4 (2009)
Půl hodiny po začátku filmu a já už přesně vím, co k tomu říct - čtvrtý díl založený na tom, jak nejoriginálněji by mohl po předchozích dílech člověk ještě umřít, takže jakýsi napětí z jedničky a dvojky, který považuji za skvělý, je tatam. A přiznejme si, vidět nechutnosti znovu a znovu, to už člověka zrovna dvakrát nebaví. Víc Nezvratných osudů už ne, prosím.
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
Na Gilmorkách mi občas vadí právě to, co na je na nich nejvíc oceňovaný - ta šílená ukecanost.
Piadihajzlík v akcii (2006)
Eh, tak snad bych i ocenila tu snahu o humor, ale tady se to dosti vymyká z rukou a směřuje k neskutečný trapnosti, která je teda předevšim zapříčiněná hlavní myšlenkou - nastrčit dospělýho chlapa, aby předstíral mimino. Co to sakra?!
Ja, zloduch (2010)
Obrovskej klad filmu byli mimoni, kteří si mě svojí roztomilostí, při který jsem vyloženě slintala a svojí naprostou demencí, dostali asi tak v prvních třech minutách, co se objevili. Ale ono to nebylo jenom nima, to, že jsem se musela smát stejně jako moje sedmiletá sestra. Ono to bylo celkově tak nějak sladce líbivý.
Veľký sen malej zebry (2005)
Ach, když ty filmy, kde figurují mluvící zvířata v prostředí americký farmy (jako prasátko Babe + spousta dalších a tenhle snímek), jsou tak hrozně šílený, a to ve špatným slova smyslu.
Anjeli a démoni (2009)
Asi by se mi to hrozně líbilo, kdybych nebyla od nepaměti Brownův fanoušek a Anděly neřadila do svojí top 5 oblíbenejch knížek. Ale bohužel neumim objektivně hodnotit film podle knižní předlohy, takže velký zklamání ... počínaje camerlengem PETEREM, konče asasínovým vybouchnutím v autě a naprostým vynecháním celýho vysvětlení proč a jak.
Bazén (2001)
Bazén na mě zapůsobil až zpětně, a sice když jsem den po jeho shlédnutí usedala na neosvětlenej tobogán v bazénu, kde byl již zmiňovanej film natočenej. Zapůsobil, ale názor neovlivnil.
Izba 1408 (2007)
Sakra proč, PROČ? zpočátku dobře jevící se horor se slušnou atmosférou zničili tou slátaninou nesmyslů, jako je například ten obraz s lodí, pošta a podobně? No, nestačila jsem šokovaně zírat, vážně.
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
SNAD poslední ukázka toho, že Prcičky měli s třetím dílem skončit.