Obľúbené seriály (10)
Stranger Things (2016)
TOP! Absolutní top v každém ohledu.
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Puta top seriale!
Mandalorián (2019)
American Horror Story (2011)
Srdcovka.
Veľké malé klamstvá (2017)
Hodně vysoko seriál. V druhý sérii Meryl Streep a Nicole Kidman? Jejich scény v soudní síni pecka, neskutečný herectví. Celou hodinu při každém dílu jsem jak zamražená.
Orange Is the New Black (2013)
Dexter (2006)
Dex je frajer, vždycky ho budu mít ráda.
Knick: Doktoři bez hranic (2014)
Miluju tu atmosféru, hudbu a úžasný kostýmy. Výborná dobová záležitost, která nepoleví za žádné okolnosti. Závislost?
Bylo nás pět (1994)
Moje srdeční záležitost, doslovně umím přeříkat film i knihu zpaměti. Výborní herci a hudba, celkově jeden z nejlepších českých seriálů.
Chalupári (1975)
Pro mě nejlepším světovým seriálem, který už nic nemá šanci překonat. Tak přirozené projevy a situace, ten optimismus, radost a vtip co z toho čiší, proto chalupáře každým dnem obdivuju. Ta skromnost lidí na vesnici v dřívější době. Vrchol české kinematografie za dob komunismu.