Recenzie (104)
Kto prežije (2000) (relácia)
Tak dobře, možná nejsem zastánce těchto Reality-TV.. Ale tato mě prostě baví..
Núdzový východ (2008)
Shledání Jacka s Rose se přílíš nevydařil. Alespoň jsem to tak cítil, že si po těch xletech nesedli prostě a jednoduše. Ikdyž film nemá absolutní chybu, tak i přes to nesednutí Capria s paní Winsletovou v něčem vyplývá.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Na to jakej z toho všichni dělali trhák dost velké zklamání. 3 hvězdy. Ironman, Thor a Hulk :)
Diktátor (2012)
Dost podprůměrná komedie, na které není nic vtipnějšího než samotný fakt, že to v realitě takto nechodí. Pravá pointa filmu(ukázat jak to doopravdy je)tedy selhává.
Rýchlo a zbesilo 2 (2003)
Podlě me nejslabší díl ze všech Rychle a zběsile. Umělost sama.
Slavnostní zahájení XXX. Letních olympijských her 2012 Londýn (2012) (relácia)
Your name? Bean, Mr. Bean! Nebýt pana Rowana Atkinsona vubec by se mi to nelíbilo. Prostě ten mi vždycky dokáže zpestřit a zlepšit názor a postoj k určité věci.. Je dokonalý..
Nebezpečná metóda (2011)
Psychologické životopisné drama líčící vztah pacientky a svého lékaře, který se snaží nekompromisně zjistit proč a jak to je. Pacientka vyhraje.
Walking Dead (2010) (seriál)
Konečně někdo dokázal natočit zombie seriál, na který se dá koukat. Žádná zbytečná tahanice, vše vypadá skutečně. Boj o holý život, zabíjení již mrtvých lidí. Velice si cením toho, že v každém díle není masivní vyvraždování, ale že nás nechávájí čekat a doufat, že něco přijde..
Kriminálka New York (2004) (seriál)
Prostředí New Yorku je úžasné. Město jako stvořené ke kriminalitě..
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Family is one thing, the peace is the another one. Jeden z nejlepší filmů z vojenského prostředí vůbec. Když pominu dva odstřelovače bojující proti sobě, je toto ten nejlepší válečný film..