Posledné recenzie (34)
Šakal (1997)
Za mne srdcovka - poprve premiera v kine, ted po letech Netflix. Chapu sice rozhorceni milovniku puvodniho Sakala, ale to na mem nazoru nic nemeni. Film se povedl, Willis hraje bezcitnyho, metodickyho assasina a hraje ho vyborne! A ta hudba je vyborna - dost mi pripominala Bourne Identity. Za mne trefa do cerneho.
Červená volavka (2018)
Poctivy 4 * Jennifer velmi prijemne prekvapila. Nejblizsi film je sice Atomic Blonde, ale porad to je jako srovnavat 007 s Bournem... RT i IMDB to hodnoti vcelku nizko a uprimne nechapu proc. Ja sel do kina na "oddechovku s tou hereckou z Hunger games" a odchazel opravdu necekane uspokojen :) Film je syrovy, nektere sceny nasili dost explicitni, ale jako celek je to super. Rozhodne doporucuju - navic ceske filmove "elity" tenhle film zdrbaly - Fuka (50 %) a Spacilova (40 %) - takze hurra do kina!
Wataha (2014) (seriál)
Vyplati se videt obe serie - po shlednuti prve chapu nizke hodnoceni od lidi, kteri jeste nevideli serii druhou, ktera vse uzavira. Jedna hvezda chybi za obcasnou rozvlacnost a nedotazeni osudu vsech postav na konci. Jinak lepsi prumer a casu nelituju.