Recenzie (342)
Situácia je vážna, nie však zúfalá (1976)
Vše se motá dohromady a každá situace finišuje tak svérázným a bláznivým závěrem až je to vtipné. Bohužel konec filmu mi připadá již zbytečně natahovaný ..
Seber prachy a zmiz (1969)
2* ještě díky tomu že je to od Woodyho. Nic mi tu nesedělo hlavně po stránce humoru, kterej sem teda moc nechápal..
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Nečekal sem že mě to tak chytne.. A hlavně bych nikdy neřek že si oblíbím opici :D.. A i když Rise of the Planet of the Apes není na čistých 5*, kvůli tomu lidskému a hlavně aspoň pro lajka jako já realistickýmu ztvárnění opic nemůžu klesnout na 4..
Memento (2000)
originalita a nutnost soustředit se celou dobu...
Marley a ja (2008)
Film, kde Owen WIlson byl poměrně schován za "nejlepšího psa na světě." škoda.
Let číslo 93 (2006)
Film sem viděl cca přesně 10 let poté..United 93 je ale tak dobře natočený, že mě z toho bral mráz po zádech i s takovým odstupem. No sem rád, když můžu napsat že už nic tak velkého od "prvního 11.září" neproběhlo. I když osobně si myslím že to riziko je kolem pořád a že určitě neklesá..tak snad jen GL všem, pže o ničem jiném to není..
Horem pádem (2004)
dyť je černej - snědej, a ještě vybledne. dofandils!, mažu tě bejku. ty si zbouchnul ňákou kofolu ? nejlepší, ale chybělo tomu něco co by přineslo poslední hvězdičku ..
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
po prvním zkouknutí sem měl 4 * , ale Borat pro mě není taková pecka kterou bych moh vidět vícekrát, proto už raději nebudu koukat, pže by hodnocení potom šlo určo porád dolu..
Správcovia osudu (2011)
šéf změnil plán a je to :)
Senna (2010)
sem rád že je film natočen jako dokument s autentickými záběry a ne jako nějaké drama, které by lákalo na jméno Senny co nejvíce diváků do kin.. palec nahoru jak pro režiséra, tak i pro Sennu..