Recenzie (36)
Megamosty (2006) (TV film)
Ačkoliv nejsem příznivcem dokumentů, tak tento seriál mě uchvátil. Je pravda, že nezaujme všechny diváky. Protože je to dokument pro určitou skupinu. Zkrátka super - superstavby.
Chlapci neplačú (1999)
Dobrý film. _ Ale hlavně mě nadchl výkon Hilary Swank. _Kvůli této herečce stojí za to tento film skouknout.
Dobrodružství zvané Dakar (2009)
Nehodnotil jsem ani tak kvality dokumentu, jako spíš ty úchvatné automobilové soutěže. Kdy se soutěžící vrhají do poští a do jiných nebezpečí. A obdivuji je. A protože mám rád DAKAR.
Tuareg (1984)
Viděl jsem to v němčině ve starém mono dabingu. A nic moc. Možná nový dabing bude lepší ... Třeba bych hvězdičku přidal.
Nebezpečná štvanica (2000) (TV film)
Začátek byl fakt slabej. Herci žádné dobré výkony nepředvedli. Ale v druhé půli byl děj docela strhující. A vše dobře dopadlo ....
Dobytí severního pólu (2006) (divadelný záznam)
Na Sever a na Jih.
Vyšetřování ztráty třídní knihy (1997) (divadelný záznam)
Debil, Blbeček, Debil, Blbeček …..... Akorát támhle vzadu, to je jediná výjimka sedí dva Blbečci vedle sebe.
Hviezdny prach (2007)
Příjemný odpočinkový film. Dobře jsem se bavil.
Goro, biely pes (1980) (seriál)
Jako malý jsem tenhle seriál žral. A je to škoda, že již tento seriál nedávají. A jelikož mám doma podobného chlupáče, tak nemůžu jinak než * * * *
Ecce homo Homolka (1969)
Hele Ludvo, tohle je povedenej film.