Recenzie (454)
Anglický pacient (1996)
Kruté od začátku do konce..
Základný inštinkt (1992)
Klasika.. aneb jak se proslavil sekáček na led :-)
Magnólia (1999)
tolik žab a tolik lidí s depkou pohromadě jsem snad jestě v žádném filmu neviděla..
Osbournovi (2002) (relácia)
Uplne o nicem.. Vlastne o penezich..
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Tolik báječných postav a charakterů, napínavé od začátku do konce, ten seriál si prostě musíte oblíbit...
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
Za zminku stoji maximalne "studna", zbytek uz jsou jen ideologicke s*acky, s*acky, s*acky :-(((((
Blbý a blbší (1994)
Nemam rada humor typu "uplne debilni"..
Mestečko Twin Peaks - Pilot (1990) (epizóda)
Kazdym uvedenim me tento serial odrovna.. Fantasticky uvod, uz se muzu tesit na Alberta..
Podfu(c)k (2000)
Velice vtipny a velice svizny.. Brad jako cikan je fakt roztomilej.
Bol raz jeden kráľ... (1954)
Hezka pohadka s vytecnym obsazenim, hlavne pana krale...