Recenzie (5)
Vinou lásky (2011)
Tenhle film mě psychicky naprosto odrovnal! Doufám, že už nikdy nebudu MUSET nic podobného vidět...
Môj týždeň s Marilyn (2011)
Podle mě film stojí především na výkonu Michelle, která konečně ukázala, že hrát doopravdy umí!
František je děvkař (2008)
František je kokot )
Nicholas G. Winton - Sila ľudskosti (2002)
Tento dokument jsem viděla ještě na střední škole v Neveklově, odkud spousta Wintonových dětí byla (jsou). Dokument je silným zážitkem sám o sobě, ale když je to ještě podtrženo vystoupením několika "W. dětí" z řad nás diváků a následné objímání se a pláč... Byl to pro mě opravdu nejemotivnější zážitek v životě...
Uvnitř (2007)
Pro mě hodně nechutná věc, na kterou si jednou v těhotenství, doufám, nevzpomenu...