Recenzie (53)
13 minut (2021) (TV film)
Záměrné vzbuzování pocitů viny, jasné vytyčení toho, co je dobře a co je špatně, přístup psycholožky, za který by před sto lety možná dostala i nějaký ten diplom na zeď, vítejte v systému, ve kterém je radost žít.
Pražské léto 1965 (1965)
Poutavý dokument, který mi svou atmosférou trochu připomínal raná Formanova díla. V dokumentu je zachycena i nadějná, tehdy sedmnáctiletá, běžkyně Hana Trejbalová, která o pouhý rok později zemřela na následky státem organizovaného dopingu.
Vražda v Orient exprese (2017)
Nejsympatičtější představitel Poirota. Působil přirozeně a uvěřitelně.
Smrtiaci príliv (2016)
Film sám o sobě by si možná zasloužil 4 hvězdy, ale kvůli trochu přihlouplému konci, který v sále vzbudil doslova smích než úlevu, zůstanu někde na středu. Hezky vystupňované napětí, věrný bílý roztomilý přítel "Pátek", žralok, co nevypadal jako atrapa, trefná hudba doprovázející surfařské rejdění. To všechno tvořilo kompaktní celek, který udržel pozornost. Jen bych měl ještě jednu výtku, zakažte Američanům mluvit španělsky :-)
Polednice (2016)
Dvě hvězdy a to za kameru a hudbu. Děj byl velmi slabý, dialogy neuvěřitelné, spousta nelogičností.
Krásno (2014)
Nuda, nuda, nuda, vtip, nuda, vtip, nuda, nuda, nuda, toporné dialogy, trocha filozofování, bum bác. Zaplaťpánbůh konec.
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Muselo to dát hodně práce... přitom taková blbost..co?
Signál (2012)
Nezajímavé, nudné, zbytečné.
Krídla Vianoc (2013)
Trochu je pro mě překvapením prozatím poměrně vysoké hodnocení (aktuálně 71%). Na začátku jsem se divil, jestli to myslí vážně, pak jsem se smiřoval s tím, že to vážně asi myslí, a na závěr už nemělo moc cenu se s něčím smiřovat nebo se něčemu divit. Dávám dvě hvězdy, a to za hudbu a za všechny scény, ve kterých nebyl R.Krajčo, kterých ve filmu bohužel bylo pomálu :-(
Babovřesky (2013)
Jediná hezká věc na tomhle "filmu" je počasí.