Recenzie (778)
Dunkirk (2017)
Audiovizuálny orgazmus. Škoda ale že sa takú cenu toho, čo sa tam udialo. Každopádne podľa mňa najlepší vojnový film vôbec. Absencia deju tomu v tomto prípade iba napomohla. Ten kto to zhliadol na laptope 13", ľutujem ako jožka z Pliešoviec, keď to prehnal s dvoma pivami, a potom zagrcal celú krčmu. Nazdar.
Môj kráľ (2015)
Na niektorý film potrebuješ čas, miesto, náladu a aj tak to ešte nemusí stačiť. Ja som sa trápil celú stopáž, a pri tom to nebol zlý film:). Nazdar
Votrelec: Covenant (2017)
Film, ktory mal rozhodne vacsi potencial. Namiesto toho dostali priestor postavy, city, klise, blablablaa, a akcia ostala bokom. Pritom toto ponatie si prave akciu priam ziada! Uvidime, mozno dostatocna kritika dalsieho tvorcu nakopne, a pokracovanie bude podla gusta. Nazdar:)
Baba z ľadu (2017)
FEBIOFEST_17
Sámska krv (2016)
Skvelý výkon elli mariji, charizmatický rukopis severu, a moja spokojnosť. SCANDI_2016
La La Land (2016)
Prečo? Pre skvelú hudbu, pre skvelý vizual, pre skvelý strih, pre skvelú emmu, skvelého ryana! Je to jasné, v hlave to celé ostane ešte skvelo dlho:). Nazdar
Planéta Zem - Season 2 (2016) (séria)
Človek si povie, že hranice sa už posunúť nedajú. Planet Earth II je ale dôkazom, že dajú! nazdar
V pasti (2016) (seriál)
Priznám sa, očakávanie boli veľké, hlavne po týchto tu referenciách. Každopádne, škandinávci to vedia aj lepšie. Nazdar
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Naleštený Call of Duty paškvil s abnormálne nadhodnoteným hodnotením, ktorý znechucovala neskutočne nudná prvá hodina filmu a opica v podaní hlavného hrdinu. Veľká česť skutočnému Desmondovi, ale toto čo predviedol Gibson, mi bude rezonovať v hlave veru ešte dlho. Rok je u konca, a ja môžem jednoznačne prehlásiť mojho víťaza na "Prepadák roka". Winner iiiiiiiiiiis:), HACKSAW! nazdar
Jednotka samovrahov (2016)
S potenciálom, ale poriadne nevyužitým. Guláž akcie, ktorá keby sa len o trochu osekala, mohlo to vypáliť úplne inak. PS: herecké výkony parada! Nazdar