Recenzie (96)
Veľká ryba (2003)
tenhle film je tak skvělej, že sem musela Burtonovi odpustit i absenci Johnnyho Deppa :)
Avatar (2009)
Jednou bych si taky přála odjet na nějakou svoji Pandoru...
Počiatok (2010)
U Inception nevíte, jestli ste nakonec nesnili vy. Dokonalost sama, nikdy mě neomrzí.
Once (2007)
Once je pro mě tak trošku jak "výkřik" z jiného světa, je hrozně čistej, skromnej, upřímnej....
Amélia z Montmartru (2001)
Neznám kouzelnější film než je Amélie..
Samsara (2011)
I přesto že se v tomhle dokumentu nedozvíte nic, co byste už dávno nevěděli, i tak Vám zaručuji velmi silný zážitek. Samsara je založená na ukázce kontrastů dnešního "civilizovanýho" světa, z kterých se Vám bude dělat zle, budete naštvaní, zklamaní a přitom fascinováni a dojati zároveň..Nebo aspoň tak to bylo u mě.