Obľúbené filmy (10)
Ospalá diera (1999)
Srdcovka, jedna z naj. Všetko pasuje ako obeť do železnej panny. Túto čiernu rozprávku pozerám vždy, keď som down. Z Deppových útrpných výrazov tváre stále vyprsknem.
Ruské Pizza Blues (1992)
Som si na 100% istý, že toto je najlepší film, aký som kedy videl. V detstve. A odvtedy ho hľadám
Matrix (1999)
Matrix mi zlomil srdce. Najlepší a najkrajší sci-fi film.. aký mi kedy stroje dovolia vzhliadnuť
Smrtihlav (1998)
Večný príbeh (1998)
Jedna z mojich naojobľúbenejších rozprávok. Vhodná skôr pre odrastenejšie publikum. Film, po ktorom som začal obľubovať tú veselú americkú dolku Drew. A v pamäti mi utkvel veľmi príjemný slovenský dabing, ktorý neviem nikde nájsť
Krása na zabitie (1999)
Jedna z mojich top satirických komédií. Vždy, keď ju pozerám, objavím niečo nové. Nech vás neodradí, že ide len o malé mestečko a len o nejakú lokálnu súťaž krásy, je to napísané, zahrané a zrežírované priam geniálne. Dominujú Kirsten Dunst a Ellen Barkin ako white trash matka s dcérou, Kirstey Alley ako bibliou a zbraňami posadnutá matróna a vtedy neznáma Amy Adams ako radodajná bimbo girl
Návštevníci (1993)
Poklad francúzskej kinematografie! Ide z neho veľa zemitosti, človečiny, rozhľadenosti, spravodlivosti a dobroty. Krásny šťavnatý český dabing.Tento typ humoru v US komédiách nikdy nebude