Posledné recenzie (170)
Star Wars: Akolytka - Pomsta / Spravedlnost (2024) (epizóda)
porad dobry. velmi solidni jednohubka, kde se spojuje prequelovsky Star Wars s trochou toho nuts and bolts puvodni trilogie. Minimalne naznakem se urcite i resi vnitrni problemy radu a i proc jejich opozice nemusi bejt uplne mimo, i kdyz jejich metody nejsou uplne v poradku. Uvidime co bude dal.
Star Wars: Akolytka - Ztracená / Nalezená (2024) (epizóda)
slibnej zacatek. mozna jsem chtel neco malinko jinyho, ale urcite me to chytlo. rozhodne lepsi nez posledni rady Manda, nebo posledni filmy ze SW.
Neporazitelný - Série 2 (2023) (séria)
Moc, vseho moc. Moc postav co resi moc veci vytvari misty nekoukatelny gulas. Druha serie asi neni uplne vylozene spatna, ale rozhodne to neni nic v porovnani s sokujicia a kulervouci prvni serii. Nevim cim to je, jestli treba proto, ze neco funguje dobre v komiksech ale v kompaktnim serialu ne, nebo je to nejaka zanrova konvence, kterou nechapu, nicmene... je to nuda casto. Linka s doktorem velkomozkem byla extremne nudna a nepropracovana, vubec tam nemusel byt, cely pribeh mel stejne jen 2 pointy, jednu z nich povrchni a stupidni, a jednu z nich mohl splnit kdokoliv jinej (treba random Viltrumite). Linka s Marsem je uplne o hovne, linka Markova vztahu uz je taky uplne nudna... Hodne toho je velka nuda. Vlastne jedina linka, ktera nudna neni, je ta hlavni, a od te se neustale utika jinam.