Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Hriešnici (2011)
Okresný prebor (2010)
Misfits: Zmetci (2009)
Spartakus (2010)
Comeback (2008)
čekal jsem mnohem větší hrůzu, všechno je sice takové amatérské, v kulisách, ale postupem času tomu přicházím na chuť. Jen mě mrzí, že parádní díl vždycky vystřídá ten slabší