Recenzie (26)
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Lásky čas. Výjimečný zážitek.
Lovec (2010)
Uvodní melodie a obraz je to nejlepší. Pak už to jde se snímkem jen z kopce.
Cvokár (2009)
Prvni zklamani u filmu s Kevinem Spaceym.
Toto je Sparta! (2008)
Tohle je tragédie!
Salt (2010)
Smát se nebo plakat? Myslím, že plakat.
Predátori (2010)
No tohle ne. Málokdy se vidí tak dobře našláplý film, který se v závěru sám pohřbí.
Karu Süda - Medvedie srdce (2001)
Plus za obraz a hudbu, mínus za dialogy. Možná by to celé bylo lepší jako němý film!
Náhodné stretnutie (1999)
Nedopátral jsem se ničeho, co by se mi na filmu líbilo. I ta hudba mě znepokojovala. Absolutně nedůvěryhodný nesmysl. Fordova mimika by slušela spíš Terminátorovi.
96 hodín (2008)
Proč zrovna Liam Neeson?
Život v překladu (2005)
Ale teda takhle bizardní soundtrack, to se jen tak nevidí.