Recenzie (83)
Dredd (2012)
Mozkovej výplach se vším všudy i hláškujícím Urbanem, na můj vkus jich bylo ale málo. Docela mě namíchlo, že film je vykrádačka o rok staršího Raidu.
Resident Evil 5: Odveta (2012)
Už by to chtělo zavřít. Začíná to být jen nelogický a tupý chaos. Bez znalosti herní předlohy se v tom musí každej ztratit. Člověk si představuje jak se píše scénář, vezme se několik náhodných postav, pár replik a to všechno se promíchá, náhodně vytáhne a vznikne novej film.
Vojna impérií (2011)
WTF? Římskej princ co bojuje v asii kung-fu stylem? Římani a Číňani si rozumějí jakoby mluvili rodným jazykem? Tohle opravdu ne.
Cesta na tajomný ostrov (2012)
Pumpa lásky. :-D
Nindža zabijak (2009)
Totální slátanina, kde berou vážně ty hektolitry krve. Nepřátel jakoby jich neubývalo, když se koukneme do retrospektivy s dětma, tak jich bylo obdobně jako po té krvavé lázni, kde jich min 20-30 zabil. Nu holt je asi z čeho brát...
Salt (2010)
Naprosto zbytečnej film, kterej zapadl přesně tam, kde už ho nikdy nevylovím.
Snehulienka a lovec (2012)
Kdyby to netáhla Charlize, tak to skončí v odpadu. Kristen je ve filmu jen díky popularitě ze Stmívání. Podle mě teda vůbec neumí hrát a jen její pohledy a neustále otevřená pusa mě o tom přesvědčují. Co se týče té její krásy, která předčí všechny okolo, divil bych se, kdyby zrcadlo řeklo, že nejkrásnější na světě je zrovna tahle Sněhurka.
Resident Evil: Zatracení (2012)
Animace super jako vždy v Japonsku, např. detaily vlasů apod. Bohužel příběh pokulhává a nedokáže ho zachránit ani docela dost akce.
Underworld: Prebudenie (2012)
Přišel, viděl, data vyšuměly, odcházím.
Superžralok (2011)
Ptákovina velikých rozměrů. Bohužel většinu vtipných scének, se člověk dozvěděl už v televizní upoutávce... Každopádně, skákající a hopsavý žralok si zaslouží více. Kromě již níže i výše úžasnému souboji tank vs žralok bych chtěl zmínit i dechberoucí boj vnadné dívky v bikinách plážovým slunečníkem proti žralokovi.