Recenzie (173)
Zdrojový kód (2011)
Výborně pojatý film ve stylu Lola Rennt, který ač po svém konci vyvolává víc otázek než odpovědí, dokáže výborně zabavit a drží si pozornost diváků doslova od první do poslední minuty. Jasných 5 hvězd !
Griffinovci (1999) (seriál)
Tenhle seriál si mě získal...Chvíli mi trvalo, než sem si zvyknul na všechny postavy, než sem pochopil jejich chování, ale na konci 8. série už nepochybuju, že Family Guy je mnohem ostřejší a mnohem vtipnější než Simpsonovi. Zezačátku sem si říkal, že to je je jen jejich laciná kopie, ale jak sem tomu přišel na chuť, tak už mě to nepustilo...Jasný, humor je to většinou hodně zvrácenej, ale co dneska není...zatímco simsponovi už melou z posledního (není divu po tolika sériích) Family Guy omílá pořád dokola stejnej styl humoru, kterej ale funguje na jedničku...
Thor (2011)
Nechápu. Jedna z největších a nejdebilnějších slátanin co sem kdy v životě viděl...a že sem už viděl hodně hollywoodských fantasmagorií, ale tahle je snad na úplný špičce...chování postav naprosto zmatený a nesmyslný, Thor se chová chvíli jako totální vůl, pak zas sympaťák s dobrým srdcem, do toho všude okolo pobíhaj američani s rádoby "cool" hláškama na odlehčení situace....76 % really ??? Kdyby všechno zůstalo ve fantasy světě alá Pán prstenů, tak okey, ale plynulou angličtinou mluvící Nor, co pobíhá po Novým Mexiku s kladivem v ruce a balí přitom sice sexy, ale jinak úplně blbou "fyzičku" mě teda absolutně nepřesvědčil...:D :D :D Ne ne ne...tohle je fakt komedie...nechápu ty komentáře.
Insidious (2010)
Nechápu jak tomu někdo může dát 5 hvězdiček...Ten film měl výbornou atmosféru, skvělej potenciál, dobrý lekací scény, ale proboha co to bylo za PŘÍŠERNÝ efekty ?! Já měl pocit, že se koukám na nějakej hodně béčkovej horor z 80. let...úplně to zkazilo celou atmosféru....Nechápu.
Jackass 3D (2010)
Cool lidi se smyslem pro zvrácený humor tomu dají 5 hvězd...zkrátka chcaní proti větru. co dodat.
Všemocný (2011)
Naprosto výbornej film, jediný co můžu vytknout je špatně utnutej konec, kterej ale naštěstí nekončí, tak jak asi každej celý film očekává...
Smrtonosná jazda (2011)
Tak hrozně stylová blbost, že sem tomu prostě musel dát 5 hvězdiček....Minimálně za přestřelku s doutníkem, šlapkou a Jackem Danielsem :D :D:D
4teens (2011) (seriál)
Není to dobrý...není to reálný...působí to příliš zaškatulkovaně a je vidět že tvůrci se snaží o něco o čem vůbec nic nevědí...
Mechanik zabijak (2011)
Nebylo to tak dobré jako Kurýr, ale i tak J. Statham exceluje a mám pro něj prostě slabost.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Dokonalá ukázka toho, že udělat komediální horor lze i bez parodování a zveličování hororových prvků. :D Vůbec mi nevadily špatný efekty ani drobné chybky, byla to prostě zábava a přitom můžu říct, že sem se nedíval na scary movie :D Za mě ano !